پروژه‌ها

هلدینگ پاسارگاد

سال اجرا: ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰

هدف: مشاوره برند، روابط عمومی و ارتقاء تجربه سازمانی در زیرمجموعه‌های هلدینگ پاسارگاد

توضیحات:

همکاری بلندمدت به‌عنوان مشاور برند و روابط عمومی با بانک پاسارگاد، بیمه پاسارگاد و شرکت میدکو.

مشاوره در طراحی و اجرای رویدادها و ایونت‌های رسمی و فرهنگی برند.

تدوین اصول و استانداردهای رفتار سازمانی برای مدیران و پرسنل و ارتقاء کیفیت ارتباطات برند.

بازطراحی و به‌روزرسانی بخش‌هایی از هویت بصری برند.

طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی شعب با تمرکز بر تجربه مشتری، شامل انتخاب رایحه برند (Scent Branding)و ارتقاء فضای تجربه مشتری.

برنامه‌ریزی و اجرای کمپین‌های حمایت از هنر و موسیقی با هدف ارتقاء جایگاه فرهنگی برند.

طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی اختصاصی هماهنگ با ارزش‌های برند.

مشاوره و برنامه‌ریزی در خصوص برگزاری رویدادها و مراسم‌های رسمی، تدوین دستورالعمل‌های رفتاری برای مدیران و کارکنان.

بازخورد:

افزایش انسجام برند در سطوح مختلف سازمان، بهبود تجربه مشتریان در تعامل با شعب، ارتقاء پرستیژ فرهنگی و هنری برند، و تثبیت جایگاه بانک پاسارگاد به‌عنوان حامی فرهنگ و برند پیشرو.

ارتقاء سطح یکپارچگی برند، بهبود تجربه کاربری در شعب، تقویت تصویر برند در فضای سازمانی و عمومی.

پروژه‌های مرتبط