سال اجرا: ۱۳۹۷ و ۱۴۰۰
هدف: اجرای کمپینهای تبلیغاتی با تمرکز بر معرفی خدمات بانکی و ارتقاء آگاهی از برند
توضیحات:
اجرای کمپینهای تبلیغاتی برای معرفی تسهیلات بانک صادرات در دو بازه زمانی، با تمرکز بر تبلیغات دیجیتال.
طراحی و انتشار بنرهای تبلیغاتی در سایتهای پربازدید و شبکههای اجتماعی (اینستاگرام).
تدوین و اجرای سناریوهای موشن گرافیک برای مفاهیم مختلف بانکی با تمرکز بر انتقال ساده و مؤثر پیامها.
در فاز دوم همکاری، ساخت و معرفی شخصیت برند با عنوان «صپ» بهعنوان قهرمان همراهبانک صادرات ایران.
تولید و پخش تیزر تلویزیونی اختصاصی برای معرفی «صپ» با هدف برندسازی، افزایش نصب و آگاهی عمومی از خدمات دیجیتال بانک.
بازخورد:
افزایش آگاهی از خدمات دیجیتال بانک، خلق یک شخصیت برند قابلتشخیص و تقویت جایگاه بانک صادرات در فضای تبلیغات دیجیتال و سنتی.